I´m back!

Jajjemän, semestern är slut och jag är tillbaka i bloggandet. Shitt va gött det varit att haft göbben hemma i 2 veckor. Men attans så gött det är att få tillbaka mina och Tildas dagliga rutiner. Vanemänniska som jag är :)
                     
Det övre maskineriet jobbar för fullt, så nu ska det bli gött att få tömma ur sig allt i text. För det har varit 2 väldigt händelserika veckor, oj oj oj! Först så händer ingenting, sen ingenting, sen ingenting, sen ALLT! Jaa jag har ju det senaste året varit lite uttråkad. Men tji fick jag, för nu händer allt.  :)         
Ja så kan det va, ja så kan det bli, livet!

Over and out!

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback