En förvirrad tanke...

Så nu sitter jag här igen och inte riktigt vet vad jag ska skriva. Varför är det så att alla bra tankar och idéer kommer när man gått och lagt sig? Varje kväll när jag ska sova så får jag jättemånga superrubriker i huvudet. Men suck! Nu är jag alldeles tom. Jag kanske ska ta en bloggpaus?! Och återkomma när jag har fått rutin med mitt "nya" liv, lite mycket pågång nu kan man tycka. Lasse konserten närmar sig, renoveringshusköp på G, nytt jobb och ny bil. Javisst, vi har köpt oss en ny bil. Men livet är roligt nu!! Roligt, men en STOR omställning för lilla rädda och oroliga mig. Eller jag kanske ska börja att ha ett anteckningsblock bredvid sängen? Aa det ska jag, för då kan jag ju skriva ner alla superduperbraiga texter som kommer till mig om natten. Bra Lena, smart!

                                              dator/datorer/Computer14.gif
                                              Over and out!

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback