Jaa detta va spännande…

Jaa som ni kanske märker så är inte bloggen riktigt färdig än, men jag pillar lite med den varje dag. Så tillslut kommer det vara top-notch liksooom ;) Det största projektet nu är hur jag fixar större titel utan att ALLA rubrikerna ändras samtidigt. Så vet ni hur, så är det bara att pingla!

Nu har jag även fixat en statistikräknare så att jag kan ha koll på hur många stalkers jag har. Jag ville inte ha någon från början. Jag var rädd att jag skulle bli besviken om ingen gick in å läste, sen kom jag på att syftet inte är att få så många som möjligt att läsa. Meningen med denna blogg är att jag ska ha någonstans att få ut mig alla tankar och att det kanske på vägen hjälper någon vilsen själ. Så nu har jag klurat dit en räknare och det första jag gjorde när jag vaknade i morse va att sätta på datorn och titta hur många som varit inne på sidan. Humm, jaa ja men det är väl ett tecken på att jag är mänsklig. Men jag ska som sagt, jag ska försöka att inte bry mig om siffrorna. :)

Idag ska min älskade vithåriga sambo Tilda, till sin pappi. Det var längesen hon var där nu, så det blir ett kärt möte för de båda. Denna gång är det Tildas styvmamma som ska hämta. Hihi, jaa lite pirrigt ska det bli att träffa henne för första gången. Å varför är det så att man vill se extra bra ut då? Eller det kanske bara är jag som är så fånig. Ja ja, jag erkänner i alla fall detta, som jag vill tror är ett väldigt kvinnligt fenomen. Det är ju inte så att jag vill fixa mig snygg så att hon ska känna sig ful eller mindre värd på något sätt. Nej verkligen inte! Men det första jag tänkte på när jag fick veta att jag skulle få träffa henne va: - vad ska jag ha på mig?! Varför tänker man så?  Osäkerhet? Njaa… Dålig självkänsla? Jo kanske, eller så vill man bara visa upp det bästa av sig själv. Å jag är ju så nyfiken så jag tror jag döööör, vem är hon som jag lämnat över stafettpinnen till liksom ;) Haha, tänk om hon just nu i samma tid sitter hemma hos sig och har exakt samma tankar. Eller så är det bara jag som är så knasig och tänker så här, haha! Men det bjuder jag på.

Trevlig helg alla!

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback